close
Birouri

Organizarea biroului – cateva recomandari si idei

Chiar daca exista din ce in ce mai multi freelanceri in domeniul IT care lucreaza de acasa, asta nu inseamna ca ei sunt singurii care lucreaza de acasa. Din contra, mai sunt o multime de oameni care nu lucreaza la un sediu, ci din confortul propriului camin.

Astazi vorbim despre organizarea biroului si despre cum se transforma biroul intr-un spatiu de lucru productiv si eficient. Daca am invatat un lucru in toti acesti ani de lucrat de acasa (nu putini la numar) e faptul ca cel mai mare distrugator de productivitatea e haosul care domneste pe unele birouri: dosare peste dosare, foi care nu isi au rostul, obiecte uitate a caror loc e in cel mai rau caz oriunde, dar nu pe birou. Toate acestea se adauna si, la un moment dat, dau senzatia de haos, de stres covarsitor, ori nimeni care lucreaza de acasa nu are nevoie de asa ceva.
organizarea biroului 22

organizarea biroului 21

organizarea biroului 20

organizarea biroului 19

organizarea biroului 18

organizarea biroului 17

organizarea biroului 16

organizarea biroului 15

organizarea biroului 14

organizarea biroului 13

organizarea biroului 12

organizarea biroului 11

organizarea biroului 10

organizarea biroului 9

organizarea biroului 8

organizarea biroului7

organizarea biroului 6

organizarea biroului 5

organizarea biroului 4

organizarea biroului 3

organizarea biroului 2

organizarea biroului
Personal, cred ca pentru cineva care are nevoie de mai mult de un laptop, o imprimanta si un caiet, ideea rafturilor sau a planselor cu buzunare metalice sau de plastic e geniala. Eventual, planseul poate sa fie magnetic, cu toate ca nu intotdeauna este nevoie de astfel de proprietati. Ideea e sa aveti la indemana accesorii oricand aveti nevoie de ele, dar totodata, sa le puteti pune instant inapoi, fara sa fie nevoie sa va ridicati de pe scaun.

Un alt sfat pe care il pot da e sa nu lasati niciodata sa se adune lucruri de care nu aveti nevoie pe moment, doar pentru ca la un moment dat veti avea nevoie de ele. Se aduna si intr-un final, cand veti face curatenie, veti observa cate nimicuri au stat pe birou.

Desigur, pentru organizarea biroului nu aveti chiar atat de multe de facut, insa trebuie si un pic de disciplina, in ideea in care degeaba organizati spatiul respectiv daca nu mentineti propriul sistem de organizare.

Fresh Home

The author Fresh Home

Leave a Response